Stii sa faci anumite lucruri?! Arata-le si altora. Creaza-ti contul si incepe sa postezi. Site-ul care te ajuta sa te descurci singur.

Facebook Google+ Twitter
Autentifica-te, alege categoria dorita si scrie un tutorial chiar acum! Invata-i si pe altii sa faca ce stii tu sa faci.

 Cum sa slăbim folosind tehnici de respirație

Vizualizari 770
Pagina 1 din 1

Scrisde mikimaria » 15 Noi 2014, 00:10

Advertisements:
Când ne dorim sa pierdem câteva kilograme, sa ne creștem metabolismul, prima grija este sa respectam diete fade, sa luam suplimente alimentare care reduc pofta de mâncare mai degrabă decât sa ne gândim la tehnicile de respirație. In mod surprinzător, respirația joaca un rol important în arderea grăsimilor si metabolism. 15 minute de respirație profunda ajuta la scăderea greutății.

Grăsimile sunt o combinație de oxigen, carbon și hidrogen. Când oxigenul ajunge la moleculele de grăsime, el le rupe în dioxid de carbon și apa. Sângele filtrează oxidul de carbon și-l trimite plămânilor pentru expira. Oxigenul mai are proprietatea de a subția sângele; acest lucru scade presiunea sanguina și creste metabolismul. Este ceva extraordinar! Nu uitați sa respirați adânc de câteva ori pe zi, ori de cite ori va aduceți aminte!
respiration.png
respiration.png (Vizualizat de 767 ori)

Metoda 1. Respirație profunda în vederea relaxării
1. Expirați tot aerul din plămâni (aproape tot…)
2. Inhalați încet prin nas numărând până la 6
3. Țineți respirația timp de 6 secunde
4. Expirați încet, numărând până la 6
5. Verificați-va ținuta. Stați aplecat când expirați? Îndreptați-va ținuta pentru a avea șira spinării dreapta și repetați pașii de la 2 la 5.
Repetați de 10 ori în fiecare seara sau când va simțiți stresați sau copleșiți de probleme.
Exercițiile se pot face stând pe scaun, culcat sau în picioare.
Sponsored links:

Metoda 2. Respirație profunda pentru cit mai multa energie
1. Expirați tot aerul din plămâni.
2. Inspirați încet pe nas numărând până la 6. Când simțiți ca plămânii sunt plini, mai luați o gura de aer.
3. Țineți respirația 8 secunde. După câteva încercări, veți reuși sa ajungeți la 12 secunde.
4. Expirați pe gura timp de 8 secunde. Nu eliminați tot aerul deodată. Încercați sa strângeți buzele pentru a da drumul aerului mai încet. Când simțiți ca nu mai aveți aer în plămâni, mai expirați odată.
5. Țineți respirația timp de 8 secunde, ținând abdomenul strâns și contractat. Data nu puteți sa va țineți respirația timp de 8 secunde, atunci țineți respirația pentru un timp mai scurt și încercați sa ajungeți la 8 secunde prin exerciții numeroase.
Repetați acești pași de 10 ori dimineața și oricând în timpul zilei pentru a avea mai multa energie.
Puteți face acest exercițiu stând pe scaun sau în picioare.

Metoda 3. Alternați respirația pe nas pentru curățare
1. Stați drept și puneți mina stânga pe genunchiul stâng.
2. Puneți vârful degetului arătător și al degetului mijlociu în spațiul dintre sprâncene. Puneți degetul mare al mâinii drepte pe nara dreapta. Puneți degetul inelar al mâinii drepte pe nara stânga.
3. Apăsați degetul mare pe nara dreapta și respirați pe nara stânga până când nu mai aveți aer în plămâni. Respirați adânc pe nara stânga.
4. Diminuați presiunea pe nara dreapta, apăsați degetul inelar pe nara stingă, expirați prin nara dreapta până când nu mai aveți aer în plămâni.
5. Micșorați presiunea pe nara stângă și respirați prin nara dreapta.
6. Repetați pașii de la 3 până la 5.
Stați într-o poziție confortabila și repetați aceasta secvență de la 5 la 7 ori.

Metoda 4. Respirația de foc pentru creșterea metabolismului
1. Stați așezat foarte drept și așezați pumnii astfel incit sa va mențineți contractat.
2. Expirați tot aerul din plămâni.
3. Inspirați încet pe nas timp de 6 secunde.
4. Prin buze eliberați aerul în rafale scurte și puternice. Nu inhalați printre expirații. Forța expirațiilor va aduce aerul înapoi în plămâni. Expirați de 50-100 de ori, mărind treptat numărul de expirații.
5. Înainte de ultima expirație, mai păstrați aerul în plămâni pentru o secunda.
6. Relaxați-va și respirați normal.
Faceți acest exercițiu în genunchi.

Metoda 5. Respirația în vid pentru tonifiere
1. Puneți genunchii și mâinile pe pământ.
2. Expirați tot aerul din plămâni în timp ce va sugeți burta.
3. Țineți respirația și măriți plămânii fără a inspira. Încercați sa va lipiți stomacul de spinare.
4. Stați în aceasta poziție timp de 10 secunde.
5. Expirați lent și repetați.
Repetați acest exercițiu timp de 5 minute zilnic.
Sponsored Links:
Ultima oară modificat în 04 Iun 2016, 22:16, modificat de 5 ori în total.
mikimaria
 
Mesaje: 20
Membru din: 11 Noi, 2014
Total puncte: 8


Sponsored Links:

Distribuie pe:

1 mesaj • Pagina 1 din 1
Citeste si:
Sponsored Links:
Cum sa desenezi diverse animale folosind cifre sau litere ca baza
în Activitati si recreere
de AmeliA » 08 Sep 2015, 09:35
Răspunsuri 0
Vizualizări 22604
Cum sa faci un site folosind Adobe Dreamweaver CC (ptr.incepatori)
în Programare
de joglas » 26 Iun 2016, 16:13
Răspunsuri 0
Vizualizări 552
Cum tratezi raul de miscare folosind remedii naturiste
în Sanatate
de mihaitanasele » 05 Sep 2014, 18:31
Răspunsuri 0
Vizualizări 771
Cum să tratezi insomnia folosind remedii naturiste
în Sanatate
de mihaitanasele » 05 Sep 2014, 20:55
Răspunsuri 0
Vizualizări 1279
Cum se face un CD bootabil cu Windows folosind Nero 8
în PC
de gigichelu » 27 Noi 2013, 02:44
Răspunsuri 0
Vizualizări 17397
Cum sa iti decorezi un pahar folosind oja
în Activitati si recreere
de AnaD98 » 20 Sep 2016, 11:00
Răspunsuri 0
Vizualizări 379
Sponsored Links:

Înapoi la Sanatate

Sustine-ne printr-un simplu Like pe Facebook
x #{title}

#{text}