Stii sa faci anumite lucruri?! Arata-le si altora. Creaza-ti contul si incepe sa postezi. Site-ul care te ajuta sa te descurci singur.

Facebook Twitter
Si tu poti sa contribui la aceasta comunitate plina de lucruri utile. Scrie un tutorial chiar acum!
  • Prima pagină Categorii IT Software
  • Cum se paroleaza un document Word, Excel sau Access
    Vizualizari 372

    Scrisde aalexung1976 » 16 Apr 2019, 15:57

    Aceasta optiune este importanta pentru protejarea documentelelor importante cu parola si pentru ascunderea continutului cu informatii confidentiale.
    Sponsored Links:

    Parolarea este posibila pe orice versiune Microsoft Office si pe orice sistem de operare, fara instalarea suplimentara a unui alt program.

    Metoda este functionala in WORD, EXCEL si ACCESS, iar criptarea documentelor s-a efectuat cu succes.
    In continuare, vei putea vedea pas cu pas cum sa setezi o parola pe un document WORD, la fel se procedeaza si pentru EXCEL sau ACCESS.

    1. Se deschide documentul pe care se doreste setarea parolei.
    2. Alegem de sus meniul Fisier:
    fisier.PNG
    fisier.PNG

    3. De aici selectam “Protejare Document
    fisier1.PNG
    fisier1.PNG

    4. De la “Protejare documente” se alege “Criptare cu parola – Protejati prin parola acest document
    fisier2.PNG
    fisier2.PNG

    5. Se introduce parola de doua ori. E recomandat sa notam undeva parola deoarece aceasta nu se poate recupera si visierul nu se va mai putea accesa pe viitor fara parola.
    Sponsored Links:
    Actualizat în 03 Mai 2019, 12:35
    aalexung1976
     
    Mesaje: 10
    Membru din: 16 Apr, 2019
    Total puncte: 5



    Distribuie pe:


    1 mesaj • Pagina 1 din 1
    Citeste si:

    Înapoi la Software

    x #{title}

    #{text}