Stii sa faci anumite lucruri?! Arata-le si altora. Creaza-ti contul si incepe sa postezi. Site-ul care te ajuta sa te descurci singur.

Facebook Twitter
Si tu poti sa contribui la aceasta comunitate plina de lucruri utile. Scrie un tutorial chiar acum!
  • Prima pagină Categorii IT Internet
  • Cum sa devii un blogger de succes
    Vizualizari 2125

    Scrisde mikimaria » 04 Feb 2015, 18:30

    Daca vreți sa deveniți un blogger de succes si sa câștigați si ceva bani, este bine sa urmați câteva sfaturi. Subiectele trebuie alese cu foarte mare grija. Daca aveți deja un blog, dar audienta este mica, verificați daca subiectul nu este deja dezvoltat de bloggeri cu renume.
    Sponsored Links:

    Daca nu exista concurenta acerba, continuați. In caz contrar, nu ezitați sa deschideți un al doilea blog, faceți marketing pentru el si câștigați bani frumoși cu metodele descrise in continuare.

    Pasul 1. Fiți inspirați
    1. Scrieți despre subiectele pe care le cunoașteți bine si de care sunteți pasionat. O sa va fie mai ușor sa faceți bani cu blogul cu subiectele care va pasionează decât sa scrieți despre un subiect pe care nu-l cunoașteți, doar pentru ca aveți impresia ca așa veți câștiga mai mult.
    Unele exemple sunt hobbyurile care va pasionează, cariera Dvs., sau cunoștințe diverse pe care le aveți in profunzime.
    • Multe din blogurile de succes furnizează noutăți despre anumite subiecte sau cu anume target. Un blog focusat pe știrile importante din media a fost fondat de un adolescent in 2005 si acum atrage milioane de dolari.
    • Multe bloguri postează videouri amuzante si imagini despre un anume subiect. Fail Blog este un exemplu celebru, postind exemple de gafe, greșeli gramaticale, sau fapte caraghioase. Câștigă bani din reclame, iar acum vinde o carte de mare succes.
    • Unele bloguri se axează pe furnizarea de link-uri spre articolele noi, știri despre magazinele online celebre, sau alte site-uri. Drudge este un site care este compus din link-uri, dar si furnizează sfaturi si recenzii despre diferite produse informatice, in ajutorul web-designerilor.
    • Alte subiecte acoperite de cele mai valoroase bloguri includ lumea afacerilor, sporturile, viața celebrităților si muzica.
    2. Scrieți arătând profitabilitatea unor produse sau servicii. Pentru a avea un câștig, trebuie sa găsiți o nișă pe care alți autori nu le-au acoperit încă, dar sunt destul de populare pentru a atrage un număr mare de vizitatori. Luați in considerare alți factori, cum ar fi citi bani trebuie sa cheltuiți pentru crearea si întreținerea blogului.
    • Alegeți o anumita nișă, nu un subiect general. Scrieți despre antrenamentele pentru maraton, nu despre fitness in general. Scrieți despre cum se fac bijuteriile din sticla, nu despre arte si meserii.
    • Daca doriți sa deveniți faimoși si sa aveți o audienta larga, trebuie sa alegeți ceva ușor deosebit, inedit si sa munciți din greu pentru a scrie cele mai bune articole despre acel subiect. Un sub topic legat de finanțe, fitness sau sfaturi pentru o relație fericita vor fi căutate de toata lumea. Căutați un subiect deosebit dar citit de toata lumea, cum ar fi cum sa câștigăm si sa chibzuim banii in timpul studenției, sau sfaturi pentru planificarea unei nunti.
    3. Căutați si studiați blogurile ce tratează subiecte asemănătoare. Citiți cele mai importante articole pentru a avea o părere despre competitori.
    • Probabil ca ar trebuie sa adăugați linkuri către blogurile asemănătoare pentru a dirija mai mult trafic spre ele dar si spre situl Dvs.
    • Daca ați găsit un site care tratează exact aceleași teme cu a Dvs. trebuie sa va dați seama daca puteți sa concurați cu el. Daca nu, atunci schimbați un pic tema, păstrând subiectul de baza, pentru a completa blocurile cu trafic foarte mare si nu pentru a le face concurenta.
    4. Testați cit de bine cunoașteți tema blogului. Daca nu sunteți sigur ca aveți despre ce sa scrieți, încercați ca scrieți cite articole puteți înainte de organizarea blogului. Daca nu credeți ca puteți scrie cel puțin 30 de articole care sa corespunda topicului, mai bine alegeți altceva despre care puteți scrie mai mult.
    free blog.jpg
    blog gratis
    free blog.jpg

    Pasul 2. Alegeți platforma blogului
    1. Luați in considerare un hosting gratuit. Mulți optează pentru WordPress.com sau Google Blogger. Este o buna opțiune pentru cei care nu sunt familiarizați cu web design-ul, nu doresc sa plătească pentru hosting sau doresc sa profite de facilitățile si stabilitatea acestor servicii. Aceste servicii au limitări in privința felului in care puteți face bani utilizându-le, asigurați-va ca nu veți încălca termenii de utilizare.
    • WordPress.com suporta un număr limitat de Ads-uri, linkuri PayPal si linkuri pentru afiliați. Aceste site-uri nu vor găzdui bloguri care conțin servicii pentru terți, bannere cu reclame, site-uri folosite pentru linkuri afiliate, reclame pentru scheme rapide de îmbogățire, jocuri, pornografie, marketing multi-level sau vânzări de produse cu reputație proasta.
    • Google Blogger permite reclame folosind Google AdSense, linkuri PayPal si un număr limitat de linkuri afiliate. Daca folosiți un număr prea mare de linkuri afiliate, nu veți avea posibilitatea sa adăugați conținut folositor, atunci Google va scade rangul site-ului care va apare mult mai jos pe listele de căutare. Acest lucru va diminua traficul.
    2. Luați in considerare posibilitatea de va găzdui blogul. Daca va cumpărați un domeniu, va trebui sa plătiți si hostingul (Hosting la pret foarte bun puteti gasi pe site-ul http://www.vidrahost.com ). Sunt cheltuieli lunare sau anuale pentru a va menține site-ul online. Avantajele țin de personalizare, control asupra valorificării blogului, acces direct asupra informațiilor privind analiza site-ului si trafic.
    • Daca nu sunteți familiarizat cu web-designul, trebuie sa cereți ajutorul unui prieten. Blogurile sunt afectate de hackeri sau de lipsa de experiență a proprietarilor.
    • Alegeți un nume de domeniu ușor de memorat. Puteți sa va folosiți numele daca sunteți o persoana cunoscuta.
    • WordPress.org va permite sa folosiți softul WordPress in blogul personal. Este o alegere foarte buna pentru cei care cunosc acest soft si doresc sa aibă control total asupra site-ului.
    Sponsored links:

    Pasul 3. Crearea de conținut competitiv
    1. Creați si personalizați blogul. Daca folosiți un serviciu gratuit, folosiți ghidul site-ului pentru a parcurge primii pași in setarea blogului, ca si un forum pentru a da posibilitatea cititorilor sa pună întrebări. Daca aveți un site găzduit de Dvs., aveți nevoie de o persoana cu experiență in web design pentru particularizarea blogului, sau puteți folosi un soft precum WordPress.org pentru a folosi aceleași structuri accesibile la serviciile gratuite.
    • Cele mai multe servicii de hosting au servicii plătite pentru a permite personalizarea si alte beneficii. E bine sa rămâneți la variante simple pina cind blogul va deveni profitabil.
    2. Scrieți articole originale. Veniți cu subiecte noi, personale la fiecare postare si scrieți postarea singur, fără sa va chinuiți modificând sau copiind munca altuia. Cititorii vor veni singuri la blogul Dvs. daca se vor bucura sa va citească postările, le va place stilul si alegerea subiectelor. Nu o sa le placa sa citească un conținut „inspirat” din alta parte si care se poate găsi ușor pe mai multe site-uri.
    • Puteți atrage mai mulți cititori postind conținut care nu a mai apărut online, cum ar fi, de exemplu, cele mai bune cărți ale secolului XX într-o noua compilație. Trebuie sa adăugați comentariile personale la acest top.
    3. Puneți la zi conținutul blogului. Nici una din tehnicile de marketing nu va avea efect daca subiectele principale ale blogului sunt depășite. Încercați sa postați cel puțin o data pe săptămâna, cu un subiect pe care nu l-ați dezvoltat pina atunci si care se potrivește cu profilul blogului.
    blogger2.jpg
    blogger
    blogger2.jpg

    Pasul 4. Marketing
    1. Afla cuvintele cheie ale fiecărei postări. Cuvintele cheie sunt cele mai importante relativ a conținutul postării si in consecința a celorlalte postări legate de același subiect. Alegerea cuvintelor cheie care se potrivesc cu cele căutate de cititori va creste vizibilitatea blogului, va atrage mai mulți cititori care vor vedea ads-urile pe care probabil vor face click.
    • Puteți folosi Google Keyword Research care o sa va dea o estimare asupra sumei plătite pentru cuvinte cheie de către cei care își fac reclama.
    2. Includeți cuvintele cheie in locurile cele mai importante. Includeți aceste cuvinte in titluri, headerele care anunța o secțiune noua, in prima propoziție a postării, in linkuri. Schimbați setările la fiecare postare astfel incit URL-ul sa conțină titlurile postărilor, nu data la care au fost postate. Căutați sa face titlurile cit mai descriptive pentru a avea o poziționare buna pe Google si a atrage mai multe audienta.
    • Cuvintele afișate in imagini nu sunt considerate cuvinte cheie
    • Daca softul are o funcție tagging pentru a adăuga cuvintele cheie la fiecare postare, folosiți-o cit mai frecvent si cit mai corect.
    • Daca postați folosind HTML, dați atenția cuvenita tagului <title>.
    3. In postări adăugați linkurile spre site-urile de socializare. Măriți traficul cu actualizări frecvente pe Twitter, Facebook. Căutați comunitățile de bloggeri care se potrivesc cu domeniul pe care l-ați ales si postați linkuri la articolele importante in comentarii sau forumuri. Acesta va ridica poziția blogului si va mari traficul.
    4. Urmăriți blogurile asemănătoare si cereți celorlalți blogeri un schimb de linkuri. Popularizați articolele altora când subiectul este comun ambelor site-uri.
    • Daca folosiți un serviciu de hosting gratuit, linkurile încrucișate vor fi sancționate. Faceți linkuri spre alte site-uri numai din când in când, atunci când sunt relevante pentru cititorii Dvs.

    Pasul 5. Profitabilitatea blogului
    Odată ce ați adăugat conținut de înaltă calitate si ați început sa atrageți cititori, puteți face bani folosind Google Adsense, WordAds ori alt serviciu contextual. Acestea generează reclame in valoarea, mărimea si amplasarea pe care o specificați, potrivind reclamele cu specificul site-ului. Cu cati mai mulți cititori fac click pe o reclama, cu atât mai mult veți fi plătit.
    • Atentie la unele gazde care nu permit decât ads-uri contextuale.
    • Cuvintele cheie sunt importante când se folosesc terțe servicii; cuvinte cheie nepotrivite sau prea puține vor atrage prea putini cititori.
    Atentie!
    Daca aveti probleme cu acceptul de la Google Adwords, puteti incerca site-uri alternative, cum ar fi http://www.Media.net , http://www.BuySellAds.com , BlogAds, Chitika, Infolinks etc cu care sa faceti bani cu blogul Dvs.
    Sponsored Links:
    Actualizat în 30 Apr 2019, 17:09
    mikimaria
     
    Mesaje: 20
    Membru din: 11 Noi, 2014
    Total puncte: 13



    Distribuie pe:


    1 mesaj • Pagina 1 din 1
    Citeste si:

    Înapoi la Internet

    x #{title}

    #{text}