Stii sa faci anumite lucruri?! Arata-le si altora. Creaza-ti contul si incepe sa postezi. Site-ul care te ajuta sa te descurci singur.

Facebook Twitter
MERGI LA VOT! Alegeri europarlamentare, 23 - 26 mai 2019 , VOTUL TĂU CONTEAZĂ!
  • Prima pagină Categorii IT Telefoane fixe
  • Utilizarea serviciilor suplimentare pentru telefonia fixa la RCS&RDS
    Vizualizari 3874

    Scrisde Razr » 19 Oct 2013, 20:29

    Mai jos vom descrie cum se utilizeaza serviciile suplimentare pentru telefonia fixa de la compania RCS&RDS.

    1. Redirectionarea (Call Forward)
    Exista trei tipuri de redirectare: neconditionata, in caz de ocupat, in cazul in care nu se raspunde.

    A. Redirectare neconditionata "Pentru activatea acestei optiuni, intai este necesar sa apelati la serviciu clienti si sa solicitati activarea ei.

    Orice apel catre un numar Digi.TEL, pentru care s-a activat serviciul de redirectare neconditionata, va fi intotdeauna redirectat catre un alt numar, ales in prealabil.

    Serviciu suplimentar DigiTel Activare/Dezactivare Exemplu
    Activarea serviciului: * 21 * numar # * 21 * 0314000000 #
    Verificarea serviciului: * # 21 * numar # * # 21 * 0314000000 #
    Dezactivarea serviciului: # 21 # -

    B. Redirectare in caz de ocupat

    Orice apel catre un numar Digi.TEL, pentru care s-a activat serviciul de redirectare in caz de ocupat, va fi redirectat catre un alt numar, ales in prealabil, in cazul in care numarul este ocupat.

    Serviciu suplimentar DigiTel Activare/Dezactivare Exemplu
    Activarea serviciului: * 22 *numar # * 22 * 0314070500 #
    Verificarea serviciului: * # 22 * numar # * # 22 * 0314070500 #
    Dezactivarea serviciului: # 22 # -

    C. Redirectare in cazul in care nu se raspunde

    Orice apel catre un numar Digi.TEL, pentru care s-a activat serviciul de redirectare in cazul in care nu se raspunde, va fi redirectat catre un alt numar, ales in prealabil, in cazul in care nu se raspunde la apel.

    Serviciu suplimentar DigiTel Activare/Dezactivare Exemplu
    Activarea serviciului: *24 * numar # * 24 * 0314000000 #
    Verificarea serviciului: * # 24 * numar # * # 24 * 0314000000 #
    Dezactivarea serviciului: # 24 # -
    Servicii suplimentare pe fix la RDS.jpg
    Servicii suplimentare pe fix la RDS.jpg

    2. Apel in asteptare (Call Hold)

    Acest serviciu suplimentar, ofera unui abonat Digi.TEL posibilitatea de a pune in asteptare apelul curent si de a initia un alt apel. Pot fi maxim doua convorbiri puse in asteptare.

    Pasii ce trebuiesc facuti pentru a pune un apel in asteptare, sunt:

    1. abonatul A suna la B
    2. abonatul a face hookflash (apasa pe tasta flash sau apasa scurt pe furca)
    3. dupa hookflash va veni tonul, iar abonatul B este pus in asteptare
    4. abonatul A suna la C

    Pentru a alege una din convorbiri, se va proceda in felul urmator:

    5. abonatul A face hookflash
    6. dupa hookflash va veni tonul, iar abonatul C va fi pus in asteptare
    7. abonatul A va apasa tasta 2
    8. in acest moment, abonatul A vorbeste din nou cu abonatul B

    Pentru a pune in asteptare sau pentru a activa unul din apeluri, cu abonatul B, respectiv C, se parcurg pasii de la 5 la 8.

    3. Conferinta (Conference)
    Sponsored links:

    Numarul de participanti la conferinta, este de 3.

    Pasii ce trebuiesc facuti pentru a realiza o conferinta in 3, sunt:

    1. abonatul A suna la B
    2. abonatul A face hookflash (apasa pe tasta flash sau apasa scurt pe furca)
    3. dupa hookflash va veni tonul, iar abonatul B este pus in asteptare
    4. abonatul A suna la C
    5. abonatul A face hookflash
    6. dupa hookflash va veni tonul, iar abonatul C este pus in asteptare
    7. abonatul A va apasa tasta 3
    8. in acest moment, conferinta in 3 (A cu B si cu C), este activata

    Pentru a scoate un interlocutor din conferinta, se procedeaza in felul urmator:

    1. abonatul A, in timpul conferintei, face hookflash
    2. dupa hookflash va veni tonul, abonatii B si C vor fi pusi in asteptare
    3. abonatul A va apasa tasta 2
    4. abonatul A va intra in convorbire cu abonatul B

    Se repeta pasii 2, 3 si 4, pana cand se ajunge in convorbire cu abonatul pe care doriti sa-l scoateti din conferinta (B sau C).

    5. abonatul A va apasa tasta 1, iar apelul activ va fi intrerupt. Apelul cu ce-l de-al doilea abonat, devine automat activ.

    4. Transferare apel (Call transfer)

    Acest serviciu suplimentar, ofera unui abonat Digi.TEL posibilitatea de a transfera apelul curent, catre alt abonat.

    Pasii ce trebuiesc facuti pentru a transfera un apel, sunt:

    1. abonatul A suna la B
    2. abonatul A face hookflash (apasa pe tasta flash sau apasa scurt pe furca)
    3. dupa hookflash va veni tonul, iar abonatul B este pus in asteptare
    4. abonatul A suna la C
    5. abonatul A face hookflash
    6. dupa hookflash va veni tonul, iar abonatul C, este pus in asteptare
    7. abonatul A va apasa tasta 4
    8. abonatul A poate inchide (sa va auzi ton de ocupat).

    In acest moment, apelul va ramane activ intre abonatii B si C.

    5. Ascunderea identitatii / Prezentarea identitatii

    Acest serviciu restrictioneaza prezentarea identitatii apelantului (ascunde numarul de telefon astfel incat sa nu poata fi vazut de catre cel care este apelat). Ascunderea identitatii nu este recomandata in toate cazurile, deoarece exista retele de telefonie care nu permit receptionarea apelurilor de la un abonat care nu-si prezinta identitatea.

    Serviciu suplimentar DigiTel Activare
    Ascunderea identitatii * 62 #
    Prezentarea identitatii: * * 62 #
    Sponsored Links:
    Actualizat în 14 Mai 2016, 18:06
    Avatar utilizator
    Razr
     
    Mesaje: 63
    Membru din: 26 Sep, 2013
    Total puncte: 57



    Distribuie pe:


    1 mesaj • Pagina 1 din 1
    Citeste si:

    Înapoi la Telefoane fixe

    x #{title}

    #{text}